Sinun tapahtumasi

Ostoprosessin muuttuminen viimeisen vuosikymmenen aikana sisältämään enemmän ja enemmän itsenäistä tiedonhakua sekä verkoston kautta saatavia suositteluja, kasvattaa tapahtumien arvoa entisestään. Enää harvoin potentiaalinen asiakas soittaa suoraan myyjällesi, kun hänelle syntyy ostamisen tarve.

Tästä syystä tapahtumamarkkinointi, messut, näyttelyt ja tuote-esittelyt ovatkin merkittävä osa erityisesti b-to-b-markkinointia. Statiivi on suunnitellut ja toteuttanut kymmeniä erilaisia tapahtumia, messuja, promootioita sekä niiden tukimainontaa. Voimme siis auttaa sinua kaikessa tapahtumiin liittyvässä tuotannossa aina budjetoinnista promoottoreihin

 


Case: The SHIFT -businessfestivaali

The SHIFT on uudenaikainen businessfestivaali, jossa ajatuksena on rikkoa status quo, tehdä asioita eri tavalla kuin ennen, ja törmäyttää eri alojen ammattilaisia ja verkostoja. Ensimmäisenä vuonnaan tapahtuma keräsi osallistujia niin ympäri Suomen kuin myös kansainvälisestikin, ja tapahtuman odotetaan kasvavan yli 2000 osallistujaan ensi vuonna. Statiivi oli mukana vetämässä SHIFTin markkinointitiimiä, joka vastasi tapahtuman ennakkomarkkinoinnista, sekä some-näkyvyydestä tapahtuman aikana. Tapahtuman aikana The SHIFTin viralliset hashtagit #theshiftfi sekä #iamtheshift olivat trendaavimmat Twitter-hashtagit Suomessa! Tapahtumasta saatu palaute oli erittäin positiivista, joten ennakkomarkkinointi onnistui myös erinomaisesti - yleisön odotukset täyttyivät ja ylittyivät hienosti. Tsekkaa ensi vuoden tapahtuva SHIFTin verkkosivuilla tai Facebookissa.